دومین جشنواره سرود فجر بسیج خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت  رونمایی از ۸ بازی قرآنی در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) گریم غافلگیرکننده «سارا بهرامی» در یک نمایش + عکس برگزیدگان دومین کنگره استانی زنان تاثیرگذار معرفی شدند (۳ مرداد ۱۴۰۳) نقش با ترکیبی از رنگ، خط و شعر | گزارشی از نمایشگاه «الواح» در نگارخانه رادین ثبت امید و زندگی در دل جنگ و آوارگی گزارشگران تهی دست! از فرمانروایان ایرانی آناتولی چه می‌دانیم؟ برگزاری کنگره «بانوان تأثیرگذار» گامی در راستای معرفی بانوی مسلمان ایرانی است استاندار خراسان‌رضوی: برای تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی به خانواده تراز نیاز داریم «داستان یک شوالیه» هیث لجر روی صحنه تئاتر می‌رود اختتامیه دومین کنگره استانی «بانوان تأثیرگذار» در مشهد برگزار شد (۳ مرداد ۱۴۰۳) | فعالیت ۸ هزار زن تأثیرگذار در خراسان‌رضوی عکس‌های دیده‌نشده از سعید راد مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر «سعید راد» با حضور هنرمندان (۳ مرداد ۱۴۰۳) + عکس و فیلم
سرخط خبرها

پویانمایی‌های جدید روی آنتن تلویزیون + زمان پخش

  • کد خبر: ۲۱۹۶۷۶
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
پویانمایی‌های جدید روی آنتن تلویزیون + زمان پخش
رسانه ملی تولیدات جدید پویانمایی خود را روانه آنتن سیما کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سری جدید مجموعه «خروس زیرک، روباه کلک» در ۱۲قسمت ۱۲ دقیقه ‎ای در مرکز پویانمایی صبا تولید شده است.

حکایت «خروس زیرک، روباه کلک» داستان مزرعه مادر بزرگی به نام گل بی بی است. گل بی بی یک زن روستایی مهربان و داناست که قصه‌ها و پند‌های بسیاری می‌داند. این مادر بزرگ یک خروس به نام دُم طلا، یک سگ به نام اَبری، یک بز به نام شنگول و یک مرغ به نام حنا دارد. البته یک روباه هم در جنگل زندگی می‌کند که هربار کلکی سوار می‌کند تا بتواند دم طلا را شکار کند.

در جریان بگیر و ببند‌های روباه و خروس، هر دفعه اتفاقی می‌افتد و مادر بزرگ با پند و اندرز و داستان‌های کهن ایرانی، حیوانات مزرعه را هوشیار می‌کند تا راه درست زندگی را پیدا کنند و فریب روباه کلک را نخورند.

مجموعه «جوانمردان» روایتی از تاریخ ایران است که مغول‌ها با ایرانیان وارد جنگ شدند. در جریان این نبردها، سرداران ایرانی دلاوری‌ها و مقاومت‌هایی از خود نشان می‌دهند که درقالب پویانمایی، ایجاد حس فتوّت، جوانمردی، دلاوری و میهن دوستی را با انگیزه‌های ملی، مذهبی و حماسی به نمایش می‌گذارد.

فصل جدید «جوانمردان» یکی دیگر از برنامه‌های پویانمایی صباست که در ۱۳ قسمت ۲۲ دقیقه‌ای برای مخاطبین کودک و نوجوان تهیه و تولید شده است.

انیمیشن «جوانمردان» حکایت دلاورانی با ایمان است که دائماً با آزمون مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند تا نشان دهند این جهان، عالم بقا نیست و ایمان تنها راه نجات و بقاست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->